Dostępność

Dostępność dla naszych Klientów

Dbamy o to, aby każdy mógł swobodnie skorzystać z naszej oferty – niezależnie od ograniczeń czy indywidualnych potrzeb.

Spotkania dopasowane do Ciebie

Ekspert w Twoim domu – jeśli z różnych powodów nie możesz przyjechać do naszej placówki, nasz Ekspert finansowy przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie.

Spotkania online – wystarczy komputer lub smartfon, aby połączyć się z Ekspertem. Dzięki temu możesz porozmawiać z nami bez wychodzenia z domu.

Dostępnośc dla klientów

Udogodnienia na naszej stronie internetowej

Wdrożyliśmy rozwiązania, które sprawiają, że korzystanie z naszego serwisu jest łatwiejsze i bardziej dostępne:

Lepsza czytelność tekstu

  • możliwość powiększenia czcionki,
  • większe odstępy między wierszami – pomocne przy dysleksji i trudnościach w koncentracji,
  • wyrównany tekst dla lepszej przejrzystości,
  • specjalna, czytelna czcionka dla osób z zaburzeniami czytania.

Zmiany kolorów i kontrastu

  • tryb odcieni szarości lub wysoki kontrast,
  • opcja ukrycia obrazów, aby skupić się wyłącznie na treści.

Ułatwienia w skupieniu i koncentracji

  • maska czytania (wyświetlany tylko fragment tekstu),
  • podświetlanie linków,
  • możliwość wstrzymania animacji.

Wsparcie audio

  • pełna obsługa czytników ekranu – treści mogą być odczytywane na głos.

Dostępność w placówkach

  • możliwość wejścia z psem asystującym,
  • w większości placówek: parking i toalety dla osób z niepełnosprawnościami,
  • lupki – tak, aby ułatwić czytanie dokumentów,

Dzięki tym rozwiązaniom kontakt z nami jest prosty i dostępny – niezależnie od miejsca, czasu czy potrzeb. Potrzebujesz więcej informacji odnośnie naszej dostępności?

Chcesz wyrazić swoją opinię lub zauważyłeś niedogodności?

Napisz do nas!

Dostępność - Credipass - kredyty hipoteczne, kredyty gotówkowe, ubezpieczenia

Wybierz temat z listy:

Zgłoszenia wysłane za pomocą Powyższego formularza rozpatrywane są z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w jego treści (adres e-mail, numer telefonu). W przypadku braku zgody na użycie tych danych do udzielenia odpowiedzi, zgłoszenie można przekazać w formie pisemnej na adres: Credipass Polska S.A., ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa, z dopiskiem „Skargi – dostępność”.

FAQ

W przypadku potrzeby skorzystania ze wsparcia tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM) istnieje możliwość jego zapewnienia po wcześniejszym umówieniu. Dołożymy starań, aby rozmowa przebiegła w sposób wygodny i bez zakłóceń. W celu ustalenia spotkania z tłumaczem PJM prosimy o kontakt mailowy: kontakt@credipass.pl.

Wszystkie dokumenty Credipass Polska S.A., które udostępniamy naszym klientom, zostały sprawdzone pod kątem poprawności językowej – tak, aby były zrozumiałe na poziomie co najmniej B2. Chcemy, by każdy mógł łatwo zapoznać się z ich treścią i podejmować świadome decyzje.

Dziękujemy

Formularz został wysłany