Dostępność dla naszych Klientów
Dbamy o to, aby każdy mógł swobodnie skorzystać z naszej oferty – niezależnie od ograniczeń czy indywidualnych potrzeb.
Spotkania dopasowane do Ciebie
Ekspert w Twoim domu – jeśli z różnych powodów nie możesz przyjechać do naszej placówki, nasz Ekspert finansowy przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie.
Spotkania online – wystarczy komputer lub smartfon, aby połączyć się z Ekspertem. Dzięki temu możesz porozmawiać z nami bez wychodzenia z domu.
Udogodnienia na naszej stronie internetowej
Wdrożyliśmy rozwiązania, które sprawiają, że korzystanie z naszego serwisu jest łatwiejsze i bardziej dostępne:
Lepsza czytelność tekstu
- możliwość powiększenia czcionki,
- większe odstępy między wierszami – pomocne przy dysleksji i trudnościach w koncentracji,
- wyrównany tekst dla lepszej przejrzystości,
- specjalna, czytelna czcionka dla osób z zaburzeniami czytania.
Zmiany kolorów i kontrastu
- tryb odcieni szarości lub wysoki kontrast,
- opcja ukrycia obrazów, aby skupić się wyłącznie na treści.
Ułatwienia w skupieniu i koncentracji
- maska czytania (wyświetlany tylko fragment tekstu),
- podświetlanie linków,
- możliwość wstrzymania animacji.
Wsparcie audio
- pełna obsługa czytników ekranu – treści mogą być odczytywane na głos.
Dostępność w placówkach
- możliwość wejścia z psem asystującym,
- w większości placówek: parking i toalety dla osób z niepełnosprawnościami,
- lupki – tak, aby ułatwić czytanie dokumentów,
Dzięki tym rozwiązaniom kontakt z nami jest prosty i dostępny – niezależnie od miejsca, czasu czy potrzeb. Potrzebujesz więcej informacji odnośnie naszej dostępności?
Chcesz wyrazić swoją opinię lub zauważyłeś niedogodności?
Napisz do nas!
Zgłoszenia wysłane za pomocą Powyższego formularza rozpatrywane są z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w jego treści (adres e-mail, numer telefonu). W przypadku braku zgody na użycie tych danych do udzielenia odpowiedzi, zgłoszenie można przekazać w formie pisemnej na adres: Credipass Polska S.A., ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa, z dopiskiem „Skargi – dostępność”.
FAQ
W przypadku potrzeby skorzystania ze wsparcia tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM) istnieje możliwość jego zapewnienia po wcześniejszym umówieniu. Dołożymy starań, aby rozmowa przebiegła w sposób wygodny i bez zakłóceń. W celu ustalenia spotkania z tłumaczem PJM prosimy o kontakt mailowy: kontakt@credipass.pl.
Wszystkie dokumenty Credipass Polska S.A., które udostępniamy naszym klientom, zostały sprawdzone pod kątem poprawności językowej – tak, aby były zrozumiałe na poziomie co najmniej B2. Chcemy, by każdy mógł łatwo zapoznać się z ich treścią i podejmować świadome decyzje.